Kobieta

i menopauza

Jak w naturalny sposób zadbać o siebie by cieszyć się doskonałą równowagą i zdrowiem?

TERMIN KURSU: ??

NAUCZYSZ SIĘ

Ciało, umysł i serce (emocje) wzajemnie na siebie wpływają i w południu życia odczuwamy ten wpływ jak nigdy wcześniej.
Absolutnie może to być atut, ponieważ możemy to wykorzystać by osiągnąć równowagę, która będzie procentowała w następnych latach.
W czasie naturalnych zmian hormonalnych zmieniają się nasze potrzeby. To fantastyczny moment na zmiany i nowy wiatr w żagle.
Do takiego podejścia będę Cię zachęcała 🙂

EMOCJE

Potrzebują uwagi

 

Świadomość i rozpoznawanie emocji. Jak zadbać o emocje? Jakie proste techniki wykorzystać by emocje nie burzyły naszego samopoczucia?
Jak wykorzystać kontakt z samą sobą? 
Jakie suplementy wspomogą równowagę emocjonalną?

Ciało

Potrzebuje troski

 

Jak zmiany zachodzące w ciele kobiety dojrzałej wpływają na jego potrzeby? Jak zadbać o równowagę hormonalną naturalnie? Które składniki w diecie są ważne? Jakie suplementy są niezbędne? Jak dbać o wagę? Seksualność oraz profilaktyka zdrowia kobiety.

Umysł

Potrzebuje nowego spojrzenia

 

Zmiana niekorzystnych przekonań na temat menopauzy.
Jak przekonania wpływają na emocje i co z tym można zrobić?
Wsparcie przez akceptację, uważność, nastawienie.
Jak naturalnie wspomóc pracę mózgu by poprawić pamięć i koncentrację?

Dlaczego taki kurs?

Kobieta kobietom…

Co spowodowało, że zdecydowałam się stworzyć taki kurs? 

Dlaczego jest on ważny?

O tym w video.

 

Nazywam się Beata Sokołowska

• Po pierwsze i najważniejsze jestem dojrzałą kobietą. Pomimo dbania o zdrowy styl życia i regularne detoksy – nie ominęły mnie objawy związane z wejściem w okres klimakterium. Byłam tym nieco zaskoczona. Ale też dzięki temu pojawiła się w mojej głowie myśl o kursie specjalnie dla kobiet w czasie około menopauzy. Zawsze uważałam, że najlepiej jest dzielić się tym, co znamy również z doświadczenia, a nie tylko z wiedzy. Kiedy zaczęłam się tematem interesować – zobaczyłam, że to, co się oferuje kobietom i to jakie jest społeczne podejście do menopauzy tworzy atmosferę lęku przed chorobami,  utratą urody, dolegliwościami… Poczułam misję by to zmienić, odczarować czas menopauzy i wszechobecne demonizowanie. Zapytałam na Facebooku Was czy widzicie potrzebę takiego kursu. I tak oto jest – kurs dla Ciebie – kobiety w południu życia 🙂 

• A poza tym jestem autorką 2 bestsellerów: “Alkaliczny styl życia” i “Alkaliczny detoks“.

Ponad 6 tysięcy osób wzięło udział w organizowanych przeze mnie detoksach i mam za sobą 20 lat doświadczeń w detoksie i zmianie (nawyków, stylu życia, przekonań i in.)

• Moje wykształcenie to 11 lat studiów związanych z kompleksowym podejściem do zdrowia: 5 lat psychologii, studia podyplomowe coachingu zdrowia oraz AWF.

…ten kolejny i wyjątkowy etap to może być najlepszy czas w twoim życiu…

Program obejmuje

1

1

Moduł 1 Czy to już? 

W tym module dowiesz się:
Jakie są zwiastuny menopauzy.
Co oznacza perimeonoapuza, menopauza i postmenpauza. 
Kiedy możesz spodziewać się zmian i co one dla Ciebie oznaczają? 

1

2

Moduł 2

Akceptacja natury procesu

 W tym module przekonasz się, że menopauza to proces, który ma zarówno swoje wady jak i ogromne atuty. Oraz co jest ważne by wykorzystać atuty i zminimalizować wady. 

1

3

Moduł 3Zarządzanie swoją energią

W tym module dowiesz się:
Co jest najważniejsze aby ułatwić swojemu ciału przejście przez czas zmian i zoptymalizować warunki do zachowania zdrowia, i dobrego samopoczucia.

1

4

Moduł 4

Najważniejsze w diecie

W tym module dowiesz się jakich składników odżywiania nie można pominąć. Jakie one mają znaczenie i jak o nie zadbać. Oraz jak dostosować dietę do potrzeb swojego ciała. 

1

5

Moduł 5Jakie suplementy wspomogą Twój organizm

W tym module dowiesz się z jakich suplementów warto korzystać. Które z nich wspomogą pracę mózgu, złagodzą objawy, poprawią funkcjonowanie ciała. I jakie badania warto zrobić. 

1

6

Moduł 6Stres a menopauza

W tym module dowiesz jak zadbać o równowagę emocjonalną.
Jaki związek z emocjami mają myśli. Jakie techniki pomogą Ci zadbać o równowagę emocji i spokój umysłu oraz jak z nich korzystać na co dzień.

1

7

Moduł 7Uważność i jej znaczenie

W tym module dowiesz się jakie znaczenie ma uważność i jak ją wykorzystać.
Poznasz  medytacje uważności, które pomogą Ci poprawić kontakt z samą sobą, wzmocnić zdrowie i siebie. 

1

8

Moduł 8Nowy początek

W tym module dowiesz się co jeszcze możesz zrobić dla siebie by czerpać z atutów menopauzy.
Jaką kurację zastosować by wspomóc układ trawienny, wątrobę i tarczycę.
Będzie to też podsumowanie.

DLA KOGO JEST TEN KURS

Dla kobiet w okresie przed menopauzą, kiedy zaczynają się pierwsze zmiany hormonalne. Różnie – pomiędzy 40 a 53 rokiem życia – ale zdarza się wcześniej lub później. 

Dla kobiet w trakcie perimenopauzy trwającej 12 miesięcy i zakończonej menopauzą (przeciętnie występuje u kobiet około 51 roku życia). 

Przeszłaś menopauzę. Czyli upłynęło 12 miesięcy od ostatniej miesiączki. Ten dzień rocznicy rozpoczyna czas postmenopauzy.  

Do rozpoczęcia sprzedaży zostało

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Otrzymujesz:

i

Materiały pdf i ćwiczenia

Nagrania audio i video

Dostęp do grupy wsparcia (Facebook)

Nieograniczony dostęp w czasie

Często zadawane pytania:

Nie ma mnie w terminie kursu. Czy mogę przejść go w innym terminie?

Tak, oczywiście. Raz udostępnione materiały zostają w Twoim panelu a dostęp do nich jest bezterminowy. Możesz więc z nich skorzystać w dowolnym terminie. Podobnie grupa na Facebooku zostaje i będzie (mam nadzieję) stałym wsparciem dla kobiet.

Kiedy mogę kupić kurs i w jaki sposób mogę zapłacić?

Jeśli zapisałaś się na listę kobiet zainteresowanych kursem – dostaniesz ode mnie mailem informację o uruchomieniu sprzedaży. Płatności za kurs są elektroniczne (szybkie przelewy i płatności online z tpay.com). Możesz też dokonać płatności poprzez PayPal. Wszystkie te opcje są dostępne przy zakupie.

Na czym polega taki kurs online?

Moduły zawierają najważniejsze – z punktu widzenia celów kursu – treści w formie nagrań oraz plików pdf. Dodatkowo ćwiczenia porządkujące Twoje działania. Aby je pobrać wystarczy dostęp do internetu. 

Jaki związek ma kurs z grupą na Facebooku i co jeśli nie mam tam swojego profilu?

Nie musisz uczestniczyć w grupie na Facebooku. Jest to coś ekstra. Ale zachęcam do tego, ponieważ jest to fantastyczna forma wsparcia wśród kobiet, które mogą mieć podobne doświadczenia do Twoich. Dzielenie się i czerpanie z doświadczeń innych ogromnie dużo daje.  Społeczność grupy pozostaje, co też może mieć znaczenie, ponieważ klimakterium trwa w czasie i w czasie też gromadzimy doświadczenia.

Brałam już udział w Twoich kursach online. Czy w związku z tym dostanę zniżkę na zakup tego kursu?

Każdy kto brał udział w innym kursie online dla kobiet otrzyma kod rabatowy. Kod wysłany zostanie mailem po uruchomieniu sprzedaży.

Kiedy pojawią się materiały kursu i w jaki sposób dostanę do nich dostęp?

W kilka minut po zakupie kursu otrzymasz na mail dane logowania (sprawdź spam, a gdyby nie doszły – napisz do mnie). Logujesz się przez zakładkę “panel kursanta” na stronie www.zmiananawykow.pl Materiały kolejnych modułów będą udostępniane dzień za dniem począwszy od dnia startu kursu (tuż po północy).  Materiały raz udostępnione zostają w Twoim panelu.

Ja w mediach

Masz pytania?
Napisz do mnie

Zgoda

11 + 6 =